Mig själv.

Sara Marie Olsson föddes på Helsingborgs KK måndagen den 4 februari 1985. Klockan var 17:25, jag vägde 3100g och var 49 cm lång. Enligt min mamma var jag en snäll bebis som mest åt, sov och bara var. Vid denna tid var min mamma och pappa gifta och vi tre bodde tillsammans i Landskrona.
Hår på huvudet fick jag inte förrän jag var ungefär 2år gammal men det fick jag så det räcker och blir över idag.

Jag bor i vackra Landskrona. Här har jag bott i hela mitt liv och hoppas att det förblir så. Här har jag nära till min familj, mina vänner, havet och en massa annat.
Jag arbetar som lärare vilket jag trivs fantastiskt bra med.
På min fritid tränar jag en del sedan försöker jag att umgås så mycket jag bara kan med de som betyder mest för mig!


Kommentarer
Postat av: Malin och Axel

Du är dig verkligen lik som liten ;)

Kul att du bloggar igen!

2012-06-27 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback