8 februari 2012.

Har en varm kopp te framför mig, ett Intensiv pass är avklarat och lugnet har kommit.

Jag gillar att ha fyra årstider men då ska de vara när de ska. Eftersom jag cyklar dagligen är jag oerhört glad att graderna höjts lite det senaste dygnet. Det har varit några tuffa dagar att cykla i innan. Att dessutom veta att min kära syster befinner sig lååångt bort och har det säkert 30-40 grader varmare gjorde det inte bättre. Jag hade gärna varit med, åtminstone i någon vecka...

Helgen som gått har varit alla tiders. I fredags fixades det inför lördagen och sedan blev det ett besök på Företagsrocken. I lördags var det min dag hela dagen lång. Det började med brunch för familjen, hem städa lite till, middag med familjen, för att sedan avsluta med lite galej för mina nära och kära. En kanondag i mitt tycke!
I söndags var det avskedsdagen, systern skulle ut och resa i sex(!!) veckor, roligt för henne avundsjuka och längtan för oss. Hennes sista önskemål var mammas köttbullar så det fick bli en tidig familjelunch för att sedan säga Hej då. Resten av dagen spenderades med familjen, delar av släkten och vänner. Tacos, fotboll och allmänt trevligt umgänge, jag klagar inte.

Och nu är det snart helg igen, vi får väl se vad den bjuder på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback