27 februari 2012.

Tack du snälla hals som med jämna mellanrum måste visa mig att du finns, då i form av diverse olika virus. Det är väldigt snällt att du påminner mig men jag VET att du finns, tro mig! Dessutom förstår jag inte varför det behöver komma nu när jag tillbaka på jobb igen, jag behöver min hals och framförallt min röst där...bara till att bita ihop och försöka prata så lite som möjligt så att det inte blir som  sist, dvs. en hel vecka utan röst.
Kan det kanske bero på det fruktansvärda vädret, rent ut sagt, vi hade idag. Vad hände med gårdagens underbara väder liksom? Trodde nästan våren var på väg där ett tag men tji fick jag....och säkert många med mig!?

Ändrade planer i fredags blev minst lika bra planer med vin och en drös härligt folk! Dans och sång...kanoners! Lördagen blev lugn, det mest kraftansträngande denna dag var en promenad och lite innebandytittande.

Måste ju givetvis HYLLA världens bästa Cece som idag blev trea i Sveriges unga kockar, GRYMT!



                                                                                                  Du och jag under täcket baby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback