8 augusti 2012.

Sommaren börjar närma sig sitt slut, åtminstone om man tittar i kalendern. Jag vill dock fortfarande hoppas på några soliga dagar innan hösten kommer.

Man kan väl sammanfattningsvis säga att vi haft ungefär en hel(!!) solig vecka denna sommaren. Och vilken tur vi hade som lyckades pricka in den då vi skulle till Böda. En underbar vecka med släkten, sol, bad, en massa lek med mera med mera. Som grädde på moset kom även min kille dit och överraskade och tillbringade sista dagarna med oss!

Nästa vecka börjar jag jobba igen. Det ska bli skönt att komma in i de vardagliga rutinerna igen och jag ser fram emot en spännande höst.

Efter jul är en resa till staterna bokad vilken jag kan garantera höjer motivationen och lusten de där extra grå dagarna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin dag ❤

2012-08-09 @ 08:42:42
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback