25 april 2012.

Varning för tråkinlägg...

- Varför frågar folk saker när de ändå inte lyssnar på svaren? Jag har fått samma fråga x antal gånger och det är en sådan fråga man ställer en gång och sedan har man svaret. Jag börjar bli riktigt irriterad på det nu. Vad ska jag svara nästa gång? Jo, du har frågat mig detta några gånger och ja, jag är kvar.....Nej, fråga bara om ni vill veta svaret!

- Jag har mina vänner och jag vet vilka de är. Vi behöver inte pratas vid eller träffas varje dag utan man vet ändå att man har dem. Men när man känner att det är bara en själv som tar tag i det då? Att vi varken pratar eller träffas om inte jag tar tag i det.

Snart ny dag och nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback