19 september 2011.

Sen träning idag vilket innebär att man går, sitter, ligger och väntar på att det ska bli dags att ge sig iväg. Detta får jag dock göra 1 ½ timme till, suck! Rastlös själ idag...Sluta tidigt också vilket gör dagen ännu längre. En kort dag på jobb var i och för sig precis vad jag behövde idag men sen då?

Blev riktigt rädd för mig själv innan idag när jag skulle laga mat. Av någon mycket märklig anledning lät jag locket vara på när kastrullen värmdes upp, brukar jag aldrig ha annars. En större rökutveckling skedde när jag lyfte på locket, i med lite margarin tänkte jag och då jävlar började det brinna...Handlingsförlamad blev jag men efter mycket viftande på både kastrull och bandvarnare kunde jag andas ut. Hjärnsläpp kan man lugnt säga och en riktigt obehaglig känsla, usch!


Kommentarer
Postat av: fansan ;)

till en annan gång är det bara att sätta på locket.. du ska kväva elden, det lär du väl dina elever :)

2011-09-23 @ 00:35:09
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback