16 oktober 2011.

En lugn helg har passerat och riktigt skönt har det varit. Dock har den inte varit händelsefattig för det. Har varit en del sport såsom innebandy och handboll, god mat och film. Det behöver oftast inte vara mer än så.

Brukar inte vara speciellt djup och gå in för mycket innanför min fasad här på bloggen men detta måste ut just nu. Jag undrar hur folk tänker, eller för deras skull hoppas jag att de inte tänker alls. Tror de verkligen att de kan göra precis vad som helst, hur som helst, när som helst och sedan tro att det inte betyder något och fortsätta, komma tillbaka precis som om ingenting har hänt!? Big No No på det och dessvärre är det inte första gången det händer och säkerligen inte sista heller...tragiskt!


Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius öhrvik

Dig kände jag igen! :)



Håller med om ovan, big Nono!

2011-11-02 @ 08:12:16
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback