13 november 2011.

kassupdatering.se

Jag vet kära vänner, jag är inte den flitigaste på att uppdatera här. Men jag har väl bättre saker för mig skulle jag tro.
Fredagen bestod av AW, sushi, vänner, kasta gris och var lika bra som vanligt med fina vänner. Mötte upp några andra vänner för en spontan drink på stan vilket var en ypperlig avslutning på denna kväll!
Igår var det innebandy och en runda i stan på dagen. Kvällen tillbringades även den i goda vänners lag. Så mycket bättre och allmänt mys.
Idag har det blivit middag hos mor, som så många gånger förr om söndagar, det bästa där var de nybakade lussekatterna som i år fått ett nytt utseende.

Ett livstecken, vi får se när vi ses nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback