24 maj 2011.

ÄNTLIGEN är premiären avklarad. Jag talar givetvis om årets första löprunda. Trots halv storm och stundvis regn tog jag mig runt på den uttänkta rundan. Jag ljuger dock om jag säger att jag inte tänkte på att skita i det x antal gånger under tiden men skam den som ger sig. En halvtimme senare var jag nöjd med dagens bedrift och fler rundor ska det bli inom kort, Basta!

Den bittra sanningen är egentligen att jag inte kan träna som vanligt, som jag hade velat. Men även det börjar bli bättre så nu blir det att köra på som vanligt igen dock med löpningen som komplement till den vanliga träningen.

Vi har gjort många mil tillsammans och ännu fler lär det bli....


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga du!! Ja jag tror appen heter så, sjuk e den iallafall;)

2011-05-26 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback