22 mars 2011.

Imorgon är det exakt en vecka till jag skriver på kontraktet, till jag får mina nycklar och till jag kan flytta in i min nya lägenhet. Det hade inte kunnat komma lägligare känns det som. Risken är annars att jag hade gått i ide eller deppat ihop totalt, just så tråkigt känns det nu! Saker jag inte bör bry mig om kan jag inte släppa taget om riktigt och alldeles för många tankar surrar runt i huvudet just nu. Mötet imorgon känns inte direkt lockande det iheller.

En positiv sak är i alla fall att min soffa hämtas imorgon (!) vilket innebär att jag inte kommer att ha någon soffa på sisådär 5 veckor MEN jag slipper asa ut denna övertunga jag har nu samt bära upp den till den nya lägenheten för att sedan några veckor senare bära ner den igen. Min nya, fina soffa blir uppburen så det enda jag ska göra är att klaffa ihop den ungefär, nemas problemas. Så nu blir det att slipa, slipa slipa, måla och måla några dagar så att jag har något att sitta på i alla fall.

När tvätten är färdig ska jag lägga mig tidigt och försöka få en god natss sömn så att jag åtminstone är utvilad för det som komma skall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback