13 mars 2011.

Då har det hunnit bli söndag kväll igen och det är dags för sängen men först slänger jag in några rader här. En sak som är bra med dessa kvällar är att man oftast inte har något smink på sig så det är bara att borsta och placka tänderna innan det är dags att krypa ner. Detta gjorde jag för ett tag sedan och här är jag nu.

Dagen började med en tur till IH för att se en av de yngre kusinerna spela handbollsmatch. Vi kommer ut till något som kallades GW-dagen vilket innebar massor av matcher men även loppis. Vi såg matchen och innan vi skulle bege oss hemåt gick vi bara en snabb runda på loppisen mest för att se vad där fanns för "skit". Tur var det eftersom jag hittade fyra fina pinnstolar (rejäla sådana) som passar perfekt in i min syn av till mitt framtida matbord. Klippt och skuret, 80kr fattigare blev jag men fyra stolar rikare! Så nu blir det ytterligare saker som ska slipas och målas när vädret tillåter. Jag ser redan framemot det =)


Kommentarer
Postat av: malin

Åh i love loppisar!

Pinnstolarna låter mkt fina,

före och efter bilder är alltid trevligt!

2011-03-15 @ 19:06:53
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: l-o

Var min första loppis faktiskt. Lär nog komma ett bildregn över allt möjligt i och med flytten skulle jag tro =)

2011-03-15 @ 20:07:16
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback