10 mars 2011.

Då var det snart fredag igen. Det är inte klokt vad tiden går snabbt, alldeles för fort om du frågar mig. Har befunnit mig på Intrenat i två dagar då jag varit på Ambassadör utbildning som det så fint heter så det har blivit en kort arbetsvecka. Utbildningen var väldigt intressant och givande så jag ser fram emot det som komma skall inom den.

Helgen som kommer ser ut att bli en typisk mellan helg, dvs. ingen toppen helg men inte botten heller direkt. Blir förhoppningsvis innabandy imorgon sedan kalas och lite partaj på lördag. Men vi får väl se hur det blir, det är ju inte alltid det blir som man tänkt sig direkt.

Ibland undrar jag varför saker och ting ska vara så fruktansvärt svåra, ja kännas helt ömöjliga egentligen! Det suger verkligen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback