1 mars 2011.

Då var det den första mars idag, nästa gång det är den första har jag flyttat eller är i alla fall på god väg...Dagarna flyter på som vanligt och tiden bara rusar iväg. Skönt är det då vi är på väg mot betydligt ljusare tider, det är väl ingen som har något emot det?

Helgen som passerade blev hård, men det visste vi nog redan innan att den skulle bli!? En kanonrolig förfest med god mat och dryck och världens bästa sällskap följt av en tur till Hbg gjorde att jag var mer död än levande i söndags. Men det var så värt det! Nästa gång ska det dock bli lite dans också innan vi dansar hemåt =)

Nu ska jag gå in och lägga mig i ett varmt bad, gäller att passa på så länge jag har badkar, ha en ansiktsmask och avslutningvis pinna hem till Carl XI:s för att se United spöa Chelsea...


Kommentarer
Postat av: fansan ;)

synd ju att chelsea vann då ;)

2011-03-01 @ 23:39:19
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du, vi ser verkligen fram emot ljusare tider.

Tänk att få dra på sig vårjackan och tunnare byxor och få sitta och sola ansiktet fast att det är lite småkallt.

Men vi får hålla ut, våren är snart här =)

Kram!

2011-03-02 @ 20:18:05
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback