6 januari 2011.

Träningen avklarades i middags. Efter det var det hem för att äta lunch. Nu ligger jag under filten, har adventsljusen tända och har sett Petty Woman för ett tag sedan. Skulle egentligen varit på kalas just i detta nu men det blev inställt så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen!? Funderar på om jag ska bege mig iväg för att handla lite eller vad jag ska. Verkar inte vara någonting bra på TV ikväll heller så en film hade kanske varit på sin plats. Vi får se hur det blir helt enkelt!

En arbetsdag av två kvar denna vekan sedan är det helg igen. Det susar på här... Lite som lugnet före stormen imorgon, nästa vecka kommer att bli tuff, minst sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback