4 januari 2011.

Ett år har avslutats och ett nytt har kommit. 2010 var ett bra år på många sätt och vis och några av sakerna som gjorde året extra minnesvärt är nedanstående:

- Jag tog min efterlängtade Lärarexamen och började jobba direkt
- Roadtrip till Ullared & Jönköping
- Jag fyllde 25 och hade världens grymmaste Examens- och 25-års fest
- Firade ValborgGråen
- Hade många festligheter tillsammans med världens bästa FFF såsom Maskeradbandy,Teambildning, Kräftskiva, Spökfest & givetvis rockade vi i Båstad i somras!
- Hade en fantastisk sommar innehållandes bland annat Kreta, Stockholm, Inflyttningsfest, Kräftskiva, Winnerbäck, Drinkkväll på Inferno
- Weekend i Göteborg
- Tjemiddagar & fester med mina närmsta
- Jul i Sälen
- Året avslutades på bästa sätt tillsammans med några av mina finaste med god mat & dryck och många härliga skratt!

Nyårlöften har jag inga och inte heller några speciella förhoppningar utan det är bara att ta en dag i taget och göra det bästa av den!

 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback