30 januari 2011.

Då var det söndag igen, till och med näst sista dagen på årets första månad. Veckorna går fort men helgerna går ännu snabbare, det positiva i detta är att vi närmar oss ljusare tider! Solen har stått på idag så jag och fröken Molin tog en skön promenad till IH för att se de duktiga tjejerna i F9(10?) ta en seger. Våren är mer än gärna välkommen, kan tänka mig att det är fler som känner så?

Helgen som gått har varit lugn och skön. I fredags var vi ett härligt gäng tjejer som intog Malmö, lite tittande i affärer, god mat och handboll på Harrys för att sedan avsluta med bio där vi såg underbara Love and other drugs. Som ni ser hade vi en kanonkväll tillsammans! Gårdagen började med en runda i stan tillsammans med mamma. Sedan var det dags att bege sig mot Åkesson/Molin för att ladda upp med FFF till dagens match, pastasallad, film och en massa skratt speglade den eftermiddagen. Matchen som följde var inte det bästa den dagen direkt, grisigt spel och urkassa domare resulterade i 7-7 vilket dessvärre känns som en förlust för oss. Kvällen avslutades dock på topp, återigen hos Å/M med god mat och allmänt umgänge.

Sitter just nu hemma hos mamma, med hennes urtjusiga laptop, och ser på handbollen. Kvällen bjuder inte på mycket aktivitet, handling till helgen som kommer, mer handboll och en söndagsfilm, det är bra det en söndagkväll!

Förresten, jag har ju inte berättat här att jag köpt lägenhet! Är så galet glad över detta, den är så fin och det komer att bli ett nytt steg i livet när jag flyttar in =) Så ni som känner för det är mer än gärna välkomna att agera flytthjälp den 1, 2 april!


Bjuder på lite ögongodis också...


Kommentarer
Postat av: Malin Fransson

Åh Grattis till lägenhete! Det är alltid kul att flytta och man får extra energi på något sätt!

Jag längtar också till våran, då man kan börja sitta på balkongen med en stor kopp kaffe!

Men den är som tur var snart här =)

Kram

2011-01-30 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback