24 januari 2011.

Idag har det varit en riktig S K I T dag! Jag gillar inte sådana dagar överhuvudtaget, de ger bara en massa negitivitet. De gör mig till en person som jag definitivt vill undgå att vara. Dessvärre ser jag inte något ljus i de kommande vardagarna i heller. Jag vill inte vara en sådan som bara ser fram emot helgen, jag vill se fram emot varje dag!

Som tur är finns det ett ljus i vardagen denna veckan, Världens bästa mamma fyller hela 50år imorgon! Öppet hus för arbetskamraterna står på schemat dagen i ära så det blir att hjälpa till där, göra allt för att det ska bli hennes dag på alla sätt och vis.


Kommentarer
Postat av: anna

KÄÄÄMPA!

2011-01-24 @ 18:58:09
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi löser det!!! :) Damen i fråga är skyldig oss BIG TIME! Hehehe Tänk att du fortfarande får jobba med mig och Elin och inte 2 vikarier. KAOS! Hehe Vi ses imorgon :)

2011-01-24 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback