11/1-11

Dagens datum, en himla massa ettor. Idag var det första gången på alldeles för lång tid som jag tog mig i kragen och begav mig ut mot Friskis. Med Nina och Johanna som sällskap slog vi till på inte bara ett pass utan två, detta eftersom det första passet inte var något vidare för oss eliter, haha. Det var inte en dag för tidigt som jag gjorde detta, jag älskar att träna på Friskis och jag hoppas att lusten jag hade till det innan ska komma tillbaka inom kort. Blir ett pass till redan imorgon eftersom det står match på innebandyschemat och då passar jag givetvis på att göra något som faller mig i smaken. Givetvis kommer jag att stötta tjejerna, som vanligt, till seger mot KFUM Malmö i Skånemästerskaps kvartsfinal. Så ni som inte har något bättre för er en onsdagskväll kl.20.15, kom till GA-hallen & heja fram FFF till ytterligare en seger. En bonus är ju att ni får umgås med mig på läktaren ;-)

Har för en stund sedan tagit mig ett varmt bad. Nu är alla ljusen tända och jag njuter i min morgonrock. Funderar på en kopp te och en clementin eller två. Kom just att tänka på en sak som var extra skönt med dagens träning, vi var färdiga med våra två pass en och en halv timme tidigare än vad vår vanliga träning börjar, underbar känsla då våra träningstider är på tok för sena för oss vanliga mänskliga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Två pass på friskis? Jag hade storknat efter det första ;)

Ja visst e det fantastiskt att det kan växa en människa inuti en...lite creapy när man tänker på det på så!

önskar dej en skön helg!

Kram Malin

2011-01-14 @ 17:57:12
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback