7 augusti 2011.

Semestern närmar sig sitt slut på både gott och ont. Jag tycker om de dagliga rutinerna med allt vad det innebär men jag hade gärna sett mer sol under mina semesterdagar. Jag har dock varit på stranden ett fåtal gånger och även badat i havet några gånger vilket är ett måste under sommaren.

I fredags var vi ett glatt gäng som grillade för att sedan dansa loss nere på Hamnfesten, en riktigt rolig kväll på alla sätt och vis. Lördagen började tidigt och en bilfärd senare var vi uppe i Båstad för att titta på innebandy, dansa på Pepes, sova i bil (vilket inte var dumt alls), Skansen frukost och ännu mera innebandy. Väldigt trevligt det med men...ja!

Nu blir det soffläge och tv-tittande ett tag till innan jag sluter de bruna. Skönt ändå att jag har några dagar kvar att ta igen sömn och allmäntillstånd innan vardagen kommer ifatt mig...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback