31 augusti 2011.

Sitter just i detta nu och tittar på Efterlyst och blir påmind om hur sjuk och hemsk världen kan vara. HIV-män, folk som rånar äldre, pedofiler, you name it! Vet inte om jag vågar skriva det egentligen, men jag är oerhört tacksam för att inget av detta hänt mina nära och kära! (peppar, peppar). Världen är bra sjuk och det är "vi" sjuka människor som gör den så!

Längesedan jag skrev några rader här men tiden är knapp ska ni veta. Jobb, träning,sova, jobb, träning sova och så håller det på i stort sett varenda dag. Kommer förhoppningsvis att bli åtminstone lite mer fritid om några veckor. När man kommit in i jobbet mer och när försäsongen är slut.

Helgen som gick var en väldigt annorlunda men ack så rolig en. Mina före detta underbara kollegor ville avtacka på bästa sätt och det gjorde de verkligen! Vi hade först femkamp på Laserdome innehållandes tjurridning, Laserdome, segway, gladiatorgren och sumobrottning. Sedan var det dags för en välbehövlig dusch innan kvällen fortsatte i festens tecken, mat+dryck hos Carro innan utgång och kvällen var komplett. Tack kära ni som var med!



Nu behöver jag ER hjälp. Alla ni som känner mig vet hur velig jag är när det gäller vissa saker...Köpte med mig dessa hem igår, frågan är nu: HISS eller DISS??


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina tycker jag, alltså hiss! :) har också mkt på jobb nu, men vi får snart styra upp något igen! Sovgott :)

2011-08-31 @ 23:55:08
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com
Postat av: Anonym

HISS! Kommer bli kanonsnygga på dig vännen.. Puss

2011-09-01 @ 07:07:07
URL: http://holymary.blogg.se/
Postat av: Anna

Assnygga skor!!! behåll dom.

2011-09-04 @ 11:52:24
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: mala o Axel...

Hiss= Behåll!

2011-09-05 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback