Tid.

Kommer ihåg när vi fick ovanstående ämne till det muntliga nationella provet på gymnasiet. Det stod helt stilla, vad skulle man säga om tid i 2 minuter eller vad det var? För tillfället känns det som om det enda man tänker på är tid och framförallt hur den ska räcka till. Jag vill att tiden ska räcka så att jag och mina vänner ses oftare. Jag vill att det inte ska kännas som om det enda man gör är att jobba, träna, sova och äta ungefär. Jag vill att man ska kunna känna att man lever för mer än helgerna. Det är väl det vanligaste man känner men givetvis finns det andra saker jag också vill utan att känna mig begränsad. Men, givetvis måste man ju ställa sig frågan om det enbart handlar om tidbrist också? Dessvärre tror jag inte att så är fallet....

Idag är en sådan dag då min mage inte vill samarbeta med mig. Det var ett tag sedan det var så sist men det är lika jävla jobbigt varje gång! Har tagit min tablett och väntar på att den ska verka. Tror att jag måste sluta att tänka så mycket också om jag någonsin ska få bukt med det...Jag vet innerst inne varför jag får ont, oftast kan jag se varför det sker just idag.


Kommentarer
Postat av: anna

jag tror det är den såkallade falukorven vi fick idag, som gör din mage kass ;) hihi

2010-10-18 @ 21:41:40
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback