27:e oktober.

En mentalt tuff dag på jobb, ibland undrar man alltså. Har precis betalt räkningar och fört över några slatnar hit och dit så att det var gjort. Sitter och tittar på Navy CIS i väntan på att träningen ska närma sig. All denna väntan man har vareviga vecka, inte bar på träningen utan på allt. Väntan på att tiden ska gå fortare för olika saker, väntan på ett samtal eller SMS vilket ibland även uteblir. Personligen gör den mesta av väntan mig enbart stressad och vi vet ju alla hur min kropp reagerar på stress, NOT GOOD. Har varit alldeles för mycket ont i magen den senaste tiden tycker jag. Jag måste tänka steget längre och sluta att oroa mig för en massa saker, vilket jag dessvärre har en tendens att göra allt för ofta....



Ibland gör det bara SÅ ont..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback