26:e oktober.

Efter en lååång dag på jobb (6.30-19) sitter jag nu i min sköna soffa och bara precis varvar ner. Ska inte ljuga utan jag var hemma under en tvåtimmars period emellan, då skulle det handlas och lagas mat så någon lugn och ro blev det inte i alla fall. Tvätten stod och väntade innanför dörren när jag kom hem ikväll och när jag ändå var igång åkte dammsugaren och skurtrasan också fram. Kanske inte det roligaste som finns men ack så skönt när det är gjort. Hade velat lägga mig tidigt ikväll men som sagt tvätten måste bli ren och den hade samlat på sig till en rejäl hög minsann.

Ska mysa mig ner till Despan och får springa i reklamerna vilket passar mig bra då jag inte är speciellt förtjust i dem. Sedan blir det att somna gott i en renbäddad säng, underbart!

Nej, nu ska jag titta rundor på IKEAs hemsida och liknande för att bestämma mig för hur jag ska göra....



Något att längta tillbaka till...


Kommentarer
Postat av: Nina

Ska du flytta ??

2010-10-27 @ 17:47:29
Postat av: l-o

Nej nej, ingen flytt men måste hitta en sängstomme...vilket visade sig att inte vara det lättaste...haha.

2010-10-27 @ 18:51:28
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback