25:e oktober.

Äntligen börjar mitt hem att se ut som just ett hem igen, som mitt hem, dvs. med ordning och reda! Efter nästan två dagars röjande och rensande börjar jag se slutet, haha. Det var definitivt inte planerat att det skulle bli såhär men allt "ont" för något gott med sig och jag har fått bort en massa som bara lagts undan av ingen anledning alls. Det är hemskt rent vad man samlar på sig en massa onödigheter under årens gång. Saker som jag inte har en aning om vad de används till och som jag knappt vet var och när jag fick dem. Nej, ett riktigt stor röj var inte helt fel ändå!!

Helgen som gått har varit mycket trevlig. Började den med en lugn och skön hemmakväll i min ensamhet. Idol och tidig sänggång förklarar den perfekt. Lördagen bjöd på bra innebandy, vinkväll och en tur på stan. Söndagen gick även den i innebandyns tecken och helgen avslutades med en mysig filkväll på St.Norregatan. Som sagt, en kanonhelg!

Nej, dags att slänga ut skräpet nu då och sedan göra mig redo för dagens träning. See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback