20:e oktober.

Onsdag kväll vilket innebär att ännu en helg står och knackar på dörren. Det är inte klokt vad veckorna går fort. Helgen är ännu utan några vidare planer vilket är väldigt ovanligt för tillfället, de flesta är faktiskt fullbokade och det gillas för det mesta! Skulle idag ha tränat Intensiv för en gångs skull men eftersom jag klantade mig lite fick jag bita i det sura och gå till gymmet istället. Och då ska ni veta kära läsare, att jag definitivt INTE är en gym typ. Tränas skulle det och 45 minuter senare hade jag kört min typ av gym träning, dvs. lite rodd och en halvtimme på crossen.
Sitter just nu hemma hos mamma (Ja Fanny, jag lånar din dator, Tack!) och ska äta lite fruktsallad till kvällens fotboll, United givetvis! Imorgon är det sovmorgon och sedan innebandyträning mitt i natta typ...See ya when I see ya!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Amen varsågod syrran

2010-10-21 @ 18:13:54
URL: http://enfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback