23 november.

23 november idag vilket innebär att det är exakt en månad tills vi beger oss mot Sälen för att fira en underbar vit Jul där, jag längtar!
Idag kunde jag inte hålla mig längre eller snarare hade jag knappt något val än att sätta upp mina fina julstjärnor och allt vad "julpynt" innebär i min lägenhet, resten av veckan är fullbokad. Inte särskilt mycket pynt men tillräckligt för att mysfaktorn är på topp!
Sitter med min kvällsmat framför mig, mina älskade ägg (beroende av det för tillfället!), några skivor skinka, gurka och givetvis lite Zoegas Julkaffe till det, mumma!

Helgen som passerade var kanon, vilket de flesta av mina helger brukar vara. Fredagen bestod av innebandy sedan filmmys med några av de bästa. Lördagen började relativt tidigt med en brakfrukost de luxe hos Li.H, än en gång TACK! När magarna var (propp)mätta blev det en promenad längs med Landskronas finaste sida, dvs. havet! Efter lite ärande och inköp i staden blev det hem för att gör sig i ordning för resten av dagen. Vidare mot IH för att se herrarna besegra Växjö. Ut snabbt till Dösjan där det skulle planeras för den stora resan till Sälen. Sagt och gjort, begav mig sedan mot Toms & Ninas(?) place för lite vin med tjejerna innan det blev dans. Kvällen/natten var riktigt rolig vilket inte var så konstigt när man var med de underbaringar som man var med!

Blev en liten hyllning till mina nära & kära här, men det är ni värda! Ni är de bästa, utan alla er hade det inte varit så ljust som det är =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback