11:e november.

Kör en snabb uppdatering innan det är dags att bege sig mot veckans sista träning. Lååång dag på jobb idag vilket det kommer att bli imorgon med, inte det roligaste som finns men inget man dör av heller. Veckan i sig har präglats av trötthet, förstår inte hur jag ska göra för att inte vara trött. Antar att dte har något med årstiden att göra, man blir inte speciellt pigg av att det är mörkt både när man går till jobb samt går hem från jobb.

På lördag bär det av till Göteborg vilket ska bli kanon. Shopping, god mat, trevligt sällskap, fest med mera kommer helgen att bestå av. Har precis städat och haft mig så att jag kan åka bort med gott samvete. Imorgon blir det som sagt en lång dag på jobb sedan en lugn hemmakväll med Idol såklart, tåget går alldeles för tidigt en söndagsmorgon men det gäller att utnyttja tiden vi har där uppe till fullo!


Jag blev kallad "ryss" idag när jag kom till jobb eftersom jag såg ut såhär, jag förstår inte varför, gör ni? =)


Kommentarer
Postat av: tulle

men du.. är inte den bilden tagen i hamlstad??

2010-11-12 @ 11:58:45
Postat av: l-o

Men du, Klart den är! Men jag såg ut ungefär så när jag kom till jobb också =)

2010-11-12 @ 22:34:41
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback