Elfte maj är det idag

och den trettonde April var det senast vi sågs en tisdag över god mat och mys till DH. Tycker det är lika trist denna gång som alla andra att det bara dör ut sådär efter några alldeles för få gånger! Det är ju inte som om vi träffas dagligen i heller direkt så därför är det, enligt mig, bra att ha såkallade bestämda dagar då man ses. Samtliga vet då att man tillbringar denna kvällen tillsammans. Givetvis kan man alltid få förhinder men inte varje tisdag väl...Sluttjatat om det, jag tror ni fattar min poäng....att jag vill träffa mina underbara vänner!

Nästan nyss uppkommen från badet. Stängde av ljudet på mobilen, satte på en lugn skiva, tog min bok och bara njöt. Oerhört skönt och säkerligen behövligt då och då.

Nu ska jag ta mig en stor kopp te så jag avrundar här, på återseende! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback