SKIThelg!

Ja, denna helg går till historien som en av mina sämsta! Min mage och jag har inte kommit överens överhuvudtaget och jag har levt utan både mat och till stor del utan dryck också sedan i torsdags vilket inte alls passar mig och min livsstil. Detta har resulterat i att jag missat två(!) matcher och en utgång som jag sett framemot länge, men men hälsan är ju viktigast säger dem. Det som bekymrar mig är att jag inte vet vad det är, var bombsäker på en "vanlig" magkattarr till en början eftersom det kommer till mig lite då och då men desto längre det gick ju mer osäker blev jag...MEN jag är på gos väg tillbaka i alla fall. Har fått i mig en god middag idag, träningstår på schemat och jobb imorgon så nu löper det på!

15 mars idag och det betyder att det endast är 12 dagar kvar till min fest! Vilket i sin tur inte är lång tid alls för allt som ska fixas...så därför har jag börjat lite med det idag. Beställt lite från Internet, handlat lite och har lite i tankarna =) Ett problem finns dock, kan vara det viktigaste problemet också och det är när jag ska kunna köra iväg och hitta mig DEN klänningen!? I veckorna jobbar man och om helgerna är det innebandy, dagens I-landsproblem kanske?

Nej, nu får jag göra mig i ordning för träning och idag får jag lyxskjuts i form av Rally Tulle...fint ska det vara!



Kommentarer
Postat av: Lina

Tråkigt att du hade en pissig helg, men vad som är ännu mer pissigt är att jag missar din fest :(

2010-03-15 @ 19:36:46
URL: http://linabina.blogg.se/
Postat av: Mary

Du min kära vän, denna helgen är bara en av cirka 52 stycken på ett år. Mitt förslag är att vi glömmer denna och gör om, gör rätt en annan ;)

2010-03-16 @ 09:04:09
URL: http://holymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback