oförglömlig helg!

Min helg har varit alldeles underbar, kunde inte ha blivit bättre, fantastiskt, ja ord räcker inte till helt enkelt!

Fredagen
bjöd på Kick Off på jobb där det åts gott, dracks gott, hade roliga lekar och dansade, dansade & dansade. Vidare ut i ÖSregnet ner på stan. Avslutade kvällen på Tages vilket var kanon även det. Tack kära kollegor för en super rolig kväll!

Lördagen var dagen med det stora D:et. Min 25-års & Examensfest stod på schemat och vilken fest det blev! Lokalen var fylld, maten, talen, presenterna, stämningen, dansen, ja ALLT var perfekt! Tack alla underbara som delade denna kvällen tillsammans med mig, jag kan inte ha bättre nära & kära än er!






















Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv Sara.. kvällen var fantastiskt rolig

2010-03-30 @ 16:37:27
URL: http://enbitavnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback