Helg?

I kalendern, på mobilen samt på text-tv står det att det är fredag vilket betyder helg och vanligtvis lite ledighet MEN min ledighet en helg ligger far away. Idag stod det träning på schemat och det är inte allt för längesedan jag kröp ner i soffan. I morgon bitti beger jag mig mot sydligare breddgrader, nämligen till Border Shop för att inhandla diverse godsaker till festen =) Kvällen blir nog bara lugn eftersom söndagen består av bussresa, kval till div.1, bussresa och en sen natt. Men jag klagar inte, alla helger ser olika ut och denna innehåller saker jag vill göra och kommer garanterat ha stor nytta av.

Eftersom det inte fanns något som var i närheten av att vara värt att se på TVn fick det bli en goding som säkert har setts hundratals gånger av mig, SATC-filmen! Den går alltid hem, men det kvittar hur mpnga gånger jag ser den så gör det lika ont i mig varje gång. Ni vet då när Big ringer och säger att han inte kan gifta sig. Det söker mig riktigt, varför? Jag tror att svaret finns i mitt undermedvetna och jag har en svag aning om vad det kan vara...

Värt att nämna om veckan som gått:

- Världens bästa husmor aka Mary bjöd hem på underbar kvällsmat och trevligt sällskap

- Vädret är perfekt för långa promenade vilket jag har utnyttjat hela två gånger

Oj, det blev visst inte så mycket men det var definitivt det viktigaste =)

  
Gissa vad som ska köpas imorgon när jag kommer hem?


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj! Vad otippat med New Moon Sara! Verkligen ;)

2010-03-22 @ 13:59:40
URL: http://juliagabriella.blogg.se/
Postat av: robin hood

Hejsan trevlig blogg du har!

Jag har en ny designutlottning i bloggen som avgörs ikväll och det är gratis att delta.

leta upp inlägget 'designutlottning 2' så kan du delta genom att kommentera att du vill vara med!

Kan koda in den åt dig ifall du vinner, om det önskas.

kram.

2010-03-22 @ 14:40:58
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback