10 mars.

Dagarna flyger fram som vanligt, vissa tuffare än andra men huvudsaken är ju ändå att de går fort framåt. Givetvis går det stundtals för fort framåt men men sådant är livet. För varje dag som går kommer jag mer in i jobbet och det känns självklart bra!

Helgen är fullplanerad och den ser jag fram emot. På fredagen beger vi oss mot Malmö för säsongens sista U-lagsmatch. Lördagen beger vi oss än en gång till palmernas stad, Trelleborg även kallad Trellehåla, för att spela sista seriematchen innan kvalet drar igång. Sex poäng på en helg och jag blir mer än nöjd! Efter de aktiviteterna skall laget samlas för god mat och Melodifestivalen. Vidare blir det dans (vilket inte behöver innebära en massa alkohol om någon undrar!) då det rycker i mina och några andras "dånseben", en kväll att se fram emot helt enkelt på alla sätt och vis. Söndagen kommer att till en början tillbringas i Idrottshallen där unga duktiga innebanyspelare skall spela sm-slutspel (?) sedan blir det raka vägen hem till soffan och njuta av kvällen! Fullspäckad helg som sagt.

Nu sitter man bara och väntar på att klockan ska ticka så att det är dags att bege sig mot träning, undrar om inte klockan går lite saktare just idag...känns så i alla fall..


Jag tar ingenting för givet, sånt är livet, sånt är livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback