Underbara söndag.

Nyheten om att OTH har säsongspremiär gjorde definitivt min dag! Har slöat i sängen/soffan fram tills nu, tittat på konserten från i fredags & fällt ytterligare några tårar och tittat på OTH boxen. Inväntar goda vänner och vart dagen tar oss vet jag inte än men som sagt, 18.00 sitter vi bänkade framför tv´n.

Gårdagen var mycket trevlig, god mat, trevliga människor och lite dans på det. Hade dock önskat en piggare kropp & knopp samt bättre musik men man kan inte alltid få allt.

Förresten skulle jag mer än gärna vilja besöka min syster och kusin redan idag, detta eftersom det ryktas om att stjärnorna från Twilight ska besöka deras restaurang idag, jag är avis (igen)!


Kommentarer
Postat av: anna

se där ja, där var jag med å en bild.

2010-06-21 @ 20:48:37
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: l-o

Såklart =)

2010-06-21 @ 21:56:20
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback