Snart vänner, snart...

Som ni ser är min blogg under ombyggnad. Några finjusteringar och den är färdig, vad tycker ni om den då?

Sitter & slöar i soffan efter en underbar dag. Vädret får 10 av 10 solar av mig (roligt va?) och vi har njutit hela dagen på jobb, fortsatte i samma anda och satte mig på balkongen när jag kom hem och stekte ett tag. Sedan fick jag ett av mina ryck som allt som oftast innebär städning på något vis. Idag blev det dock inte traditionell städning eftersom det avklarades igår, nej idag blev det att putsa fönsterna. Vilket ryck säger jag, det gör jag när julsakerna ska upp vanligtvis, men nu när solen tittat fram insåg jag att det verkligen var dags. Sagt och gjort, nu sitter jag och ler när jag tittar ut genom dem =) Efter putsandet var det dags för ännu ett ryck, träning. Underbara sommarträning, det känns i hela kroppen och var jag i stort sett döende idag undrar jag hur fan det ska bli imorgon och framemot helgen, hjälp!?

Nej, nu är det dags för duschen som jag inte orkat ta mig an än och sedan blir det att krypa ner i min nybäddade säng och somna in med ett leende på läpparna till världens bästa OTH & drömma mig bort...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback