önska önska runt i ring..

Jag ser fram emot:

  • Ännu mera fotbolls VM
  • Fler svettiga sommarträningar/löparrundor
  • Min första betalda semester
  • Resan till underbara Grekland med min minst lika underbara bästa vän
  • Att åka till huvudstaden för att hälsa på min syster och kusin (& träffa Rafael ;-))
  • Underbara sommarkvällar med diverse innehåll såsom vänner, mys, kubb, grillning, mys på stranden för att bara nämna något.
  • Lars Winnerbäck på Citadellet
  • Karnevalen (LA is the shit!)
  • Båstad Outdoor Open
  • Sälen över Jul med min underbara familj och släkt
  • Har jag glömt något?

Det blir nog ett ganska bra år ändå om man ser det såhär...


Kommentarer
Postat av: anna

mohahaha jag hiiiiitta dig :) ses imorgon din lilla fismyra!

2010-06-16 @ 21:32:39
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback