18 (arbets)dagar.

Nu börjar bannemig nedräkningen till semestern. Min första riktiga semester och dessutom får jag betalt för att vara ledig, känns väldigt annorlunda men så underbart det ska bli! Efter en relativt dålig dag idag ser jag fram emot att göra morgondagen bättre. Har öppning vilket jag trivs bra med, att gå upp på tok för tidigt glöms bort när man går hem tidigt.

Solen har kommit tillbaka till oss och det utnyttjas givetvis maximalt, på jobb är vi ute såmycket som möjligt och när jag kommer hem åker bikinin på och jag tillbringar all ledig tid på min underbara balkong. Jag hoppas att den har kommit för att stanna,allt blir liksom mycket bättre då.

Nyss kommit ut ur duschen efter en hård träning som bestod av Box idag. Det är min absoluta favorit träningsform och jag tror nog att jag hade kunnat göra det varje dag!? Men se upp så det inte slutar som på bilden nedan, haha. Den bjuder jag på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback