17 dagar.

Dagen idag blev tyvärr inte något bättre men så är det ibland. Var precis SÅ nära att skriva hur jag verklgen känner och eftersom det är min blogg som jag skriver vad fan jag vill i så hade jag mycket väl kunnat göra det men NEJ, jag orkar inte helt enkelt! Vill dock poängtera att det inte handlar om midsommar, om det bara hade varit så simpelt, haha.

Dagen har gått väldigt sakta fram i mitt tycke, har dock fått i mig en underbar middag hos världens bästa mamma och jordgubbar till efterrätt såklart. Blev även lite solande i trädgården innan dess samt diverse aktiviteter med kusinerna.

17 jävla dagar kvar, det är alldeles för länge...ge mig energi för att klara av dessa dagar för det behövs mer än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback