14 dagar.

Jag är trött, trött & trött (tack snälla ni som höll mig vaken inatt) idag vilket är illa med tanke på vad som komma skall om ungefär en timme. Som vanligt sitter man och väntar på att klockan ska bli sju så att man kan bege sig mot träningen, denna vecka blir det tufft dessutom. Mobilen är laddad, högtalarna nedpackade & mitt ubercoola "armband" är med, haha.

Långhelg har det varit, vilket var gudomligt i mitt tycke. I fredags var det Midsommarafton, denna tillbringades med fyra stycken underbaringar hemma hos mina föräldrar, en helt perfekt kväll med god mat, god dryck, mys & en massa prat! Lördagen bestod av filmkväll med dessa underbaringar och vi fick oss många goda skratt till Stickan & hans gäng =) Igår var det en lugn och skön dag. Började med att utnyttja dagen genom årets första strandbesök följt av en god middag på SeVen och avslutningsvis lite fotboll på kvällen, kanon!

Så nu har jag slått ihjäl några minuter så nu är det dags att packa det sista, vatten & frukt, för att sedan bege sig mot Karslund och de älskade löparbanorna. På återseende gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback