Sportsöndagar är det vi gillar!

Nästan precis hemkommen efter en fika med mamma och en runda på City Gross. Kasslergratängen står i ugnen och en underbar doft sprider sig i lägenheten. Sitter och försöker få in min musik i min telefon, vet inte hur det går än har en del att lära mig om den där lilla manicken. Gårdagen spenderades med underbara människor och vi spelade spel, drack lite vin, åt gotte och bara umgicks, perfektion enligt mig!

Dagen kommer att fortsätta med lite sport som rubriken lyder. Idag är det Falcons (Heta?) Herrar som får min uppmärksamhet och ikväll blir det mys framför en trevlig film skulle jag tro!?

Jobb imorgon igen och det är sista veckan på Semme för denna gången, lite vedmodigt känns det! Men vem vet jag kanske kommer tillbaka dit någongång i framtiden!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback