äntligen helg!

Efter en hemsk vecka i vissa avseenden är det snart helg igen. Denna helg kommer att bli underbar med en trevlig utflykt norrut för att sedan köra vidare mot öst. En skara underbara vänner kommer att vara med mig på resan! Beslutet är antagligen ett av de jobbigaste jag tagit i mitt liv men jag måste göra det, det fungerar inte längre helt enkelt! Jag hoppas verkligen att det får mig att hitta tillbaka igen för jag är inte redo att ge upp helt...än.

Tårtbakning är nästa på schemat och om cirkus 5 timmar håller jag helg! Ha en kanon helg gott folk, vi ses när vi ses...








Kommentarer
Postat av: Lina

Oavsett vad du beslutar så kmr det att gå bra för dig bejb...puss o kram

2010-02-01 @ 22:22:45
URL: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback