3 ½ år.

Ja det är nästan exakt 3½ år sedan jag började att studera till lärare på Malmö Högskola. Det har gått fruktansvärt snabbt men det är jag idag glad över. Utbildningen har betytt nya vänner, en massa plugg, skratt och även en del tårar. Men det är det verkligen värt! Jag har precis skickat in mit Examensarbete vilket känns overkligt, jag menar det var det man fasade för redan i början av utbildningen och undrade hur man skulle klara av det. Men nu är det inskickat och klart, återstår dock opponering och eventuell komplettering men det är det lilla. Mitt Examensarbete har gått förvånandsvärt bra och jag är väldigt nöjd med det, förvisso ska man inte ropa Hej! förän det är godkänt, mitt ämnesval passade mig perfekt och vem vet jag kanske fortsätter att arbeta med det en dag på något sätt!? 

Verkligheten börjar nu och det ser jag fram emot. Under morgondagen ska planering klämmas in för sedan börjar jag att jobba på måndag! Januari månad kommer jag att befinna mig på Semme för att sedan börja på mitt första riktiga jobb i februari! År 2010 betyder mycket för mig och kommer att bli kanon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback