1 januari 2010

Tänk att det gått hela tio år sedan vi firade in ett nytt millennium. Som jag skrivit så många gånger förr rusar tiden iväg. Gårdagen spenderades med ett tiotal underbara människor som gjorde att kvällen var kanon hela vägen, TACK än en gång!

Denna dag har gått sakta men säkert framåt. Började med att ligga kvar länge i sängen där jag tillbringade natten, hos Tulle, för att sedan ta sig upp och städa efter gårdagen. Men det gick smidigt eftersom städpatrullen glatt hjälpte till =) Kvällen har innehållit trevligt sällskap med pizza och Kalle & chokladfabriken.


Under 2009 har jag:

blivit ordentligt sviken, gråtit alldeles för mycket, gjort saker jag inte borde men även som jag verkligen borde, haft en underbar sommar, dansat på Pepés, varit på ranchen och visat mina golffärdigheter dvs. min "flackning", förälskat mig i både Edward och Jacob, opererat näsan en tredje och definitivt sista gång, blivit pensionär med bettskena, varit i Köpenhamn, skrattat i massor, PLUGGAT, jobbat, tränat, varit på cirkus och en hel del annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback