Tårarna rann oavbrutet ner för min kind...



Vilken film. Så fin samtidigt så hemsk och tyvärr är det en del av vardagen för vissa...Slutet kom alldeles för nära mig och flera tankar for omkring inne i mitt huvud. Jävla skitsjukdom!

Helgen har varit kanon. Jag tog helg redan i torsdags så nu är man laddad för jobb igen =) Fredagen bestod av lite shopping tillsammans med familjen sedan en lugn kväll med dessa. Lördagen gick även den i familjens tecken, en underbar middag på Inferno och några drinkar. Sammanfattningvis kan man ju säga att det har varit en riktig familjehelg vilket jag gillar skarpt!

Men imorgon är det ny vecka och nya tag! Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback