Skitmatch.

Igår spelade jag min fösta match på ett tag, det var givetvis roligt på ett sätt men...ja. Detta följt av denna dag som varit den längsta och tröttaste i mitt minne är ingen bra kombination. Träning ikväll och ryktet säger att det inte blir någon innebandy idag i heller, skittråkigt om ni frågar mig! Men men träning är ju alltid träning och jag är en person som älskar träning så det ska väl gå an det med.

Som jag skrivit x antal gånger tidigare flyger tiden iväg, det är snart helg igen, jag har snart jobbat i 2 veckor på mitt jobb och en hel vecka av inskolningar har passerat, galet!

Nej om man skulle drömma sig bort i Twilights värld en stund innan det är dags att förbereda sig för träningen, men diska först, kliniskt is the shit haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback