Segern är VÅÅÅÅR!!

Just precis så är det! Segern mot Engelholm U (7-3) innebär att FFF vinner Damer div.2 Skåne säsongen 09/10. Nästa utmaning för oss är DM-semifinal imorgon mot Södra Dal sedan väntar kval till division 1. Jag är oerhört glad att tillhöra detta underbara lag! En för alla, alla för en.



Gårdagen var underbar den med. En mycket god middag och bio som avslutning tillsammans med underbara människor gjorde min fredag komplett, tack fina ni!

En tanke slog mig idag och nej det är fan inte bara mitt "fel" att det är som det är. Därför förstår inte jag alltid...Sedan är det ju inte så konstigt att det är som det är. Flummigt detta men det behövdes bearbetas och skrivas ner. Fråga inte, det bara är så.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback