FREEEEZZZEEE!

Som rubriken lyder sprang jag, Gabby och Tulle rundor i Tulles lya igår kväll innan hockeyn började. Givetvis hade vi en boll också! Vi hade med andra ord "Bollstå" inomhus vilket jag varmt rekommenderar dessa dagar då vädret sviker oss. Sedan blev det en blandad kompott av OS, Let´s Dance och givetvis H O C K E Y! Efter ett tag kom fler gäster på besök och kvällen var komplett.

Denna dag började med en frukostfika tillsammans med mor & (styv)far och sedan några ärenden nere i staden. Kvällen kommer att tillbringas med ett glatt gäng som ska titta på Melodifestivalen och dricka gott. Jag har även fått turen att ha en redan bestämd nattgäst, inte illa det!

Morgondagen kommer antagligen vara seg till en början men jag hoppas på en god bullfrukost och allmänt slöande. Eftermiddagen bjuder på innebandy då herrarna möter Fagerhult. Tre poäng och en underhållande eftermiddag förhoppningsvis.

Nej nu blir det lite slötittande på OS och lite vila så att man är Fit For Fight för en wonderful evening!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback