15 december.

Long time, no see. Tiden har bara rusat iväg och vi är nu enbart 9 dagar från Jualfton, helt otroligt. Jga har hunnit med en hel del sedan sist, bland annat Julavslutning med jobb, 20-års fest för bästa Jullan, en utgång för mycket, julbord & julfirande med familjen, Lucia, bihålsinflammation och en dunderförkylning.

Imorgon är det julavslutning/fest för barnen på jobb vilket betyder att det inte är långt kvar till alla ladigheter. Själv har jag hela 4 dagar kvar att jobba varav 1 består av planering/utvärdering så vi kan egentligen säga att det är 3.

Till helgen blir det återigen en massa festligheter. På fredag ska jag tillbringa kvällen med några av de finaste, vi ska avnjuta Sushi och spela julklappsspelet. Lördagen blir det julfest med innebandyn. Detta ser jag fram emot!

Har precis sett våra grymma handbollsdamer ta sig till semifinal och nu ska ta mig ett varmt bad och kurera mig. För precis som ni undrar så tränar jag inte idag (heller) eftersom bacillerna på jobb slagit till på riktigt, haha. En dunderförkylning som ska bort helst innan imorgon, för då ska jag träna minsann.

Vi ses när vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback