Tisdag 10:e augusti.

Första arbetsdagen avklarad och den gick bra. Känner mig fortfarande inte redo för verkligheten än men det går förhoppningvis över inom kort det också. Efter jobb begav jag mig ut på IH för att beställa klubba till säsongen och så grym jag kommer att bli med den, eller? Ska alldeles strax bege mig ner mot stan och närmare bestämt till Inferno för att ta farväl av Lina som åker tillbaka till Staterna imorgon. Känns som om det är hundra år sedan jag träffade mina fina vänner vilket alltid är trist men vi är upptagna kvinnor allihopa, var och en på sitt sätt, så det är svårt att få det att klaffa ibland. Nej nu är det dags att dra på sig kläderna och promenera, checka in godingarna som blev mina igår förresten! Mörklila är dem, svårt att hitta en riktigt bra bild men denna duger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback