Måndag 9:e augusti.

Jaha, då var det måndag igen och ännu en helg har passerat. Denna måndag innebär även min sista semesterdag och att jag börjar jobba imorgon igen. Blandade känslor inför det, givetvis saknar jag alla underbara kids och kollegor men jag känner mig inte redo att komma tillbaka till verkligeheten ÄN. Jag har haft tre fantastiska veckor semester och jag har knappt varit hemma. Kreta, Stockholm och Båstad är några av de platser jag har befunnit mig på, hann även med en tur till Helsingör idag. Annars är jag den som trivs som fisken i vattnet hemma, jag gillar rutinerna i vardagen och så vidare men för tillfället känns det mest trist och jobbigt att vara tillbaka. Jag vill ha allt "roligt" som jag har hemma men vill fly från det mindre "roliga", går det tro?

Helgen i Båstad var bra. Vann en, spelade en lika och förlorade en match, var 1 ynket mål ifrån att gå vidare till slutspel vilket var till besvikelse just då. Men vi bet ihop och gjorde annat som vi är minst lika bra på, festade. Tillsammans med Falken och herrarna gjorde vi kvällen till det bästa, hann även med lite dans på Pepes innan mina bruna slockande. Jag var inte speciellt flitig med kameran denna helgen så några bilder blir det dessvärre inte.

Nu blir det att fixa och dona lite innan det är dags för träning. So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback