Imorgon flyttar jag.

Yes, imorgon tar jag mitt pick och pack och flyttar till Carl XI:s, i alla fall över helgen. Dock saknas mamma där hemma vilket är den största anledningen till att man går dit med jämna mellanrum. Man vill ha hennes mat och bli allmänt ompysslad av henne så som bara hon gör. Hon befinner sig just nu uppe i vår kära huvudstad och ser till att min älskade syter och kusin tar väl hand om sig. Hade jag inte jobbat hade jag följt med på studs! Jag lär inte vara ensam hemma trots detta, hundarna är där givetvis vilket är skälet till att jag ska bo där över helgen så helt tyst och stilla lär där inte vara. Förhoppningvis har jag en övernattninggäst efter vår superlördag, haha.

Ännu en dag då jag och min mage inte kommer överens och det suger verkligen musten ur mig...allt fallerar när den är igång! Så nu säger jag Godnatt och hoppas på en god natts sömn för det behöver jag. Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh våra fina hundar!

2010-08-26 @ 23:43:13
URL: http://enfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback